Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

CZYM SĄ PUDEŁKA KARTONOWE E-COMMERCE?

Handel elektroniczny, czyli handel e-commerce to prężnie rozwijająca się branża, która od lat ułatwia zakupy i czyni je znacznie przyjemniejszymi. Wzrost zainteresowania zakupami w sklepach internetowych spowodował, że wiele firm nie decyduje się na otwarcie tradycyjnego punktu sprzedaży, bo wiąże się to z ogromnymi kosztami. Wyjaśniamy, czym są pudełka e-commerce i jakie mają zalety.

Co to jest pudełko kartonowe e-commerce?

Pudełko kartonowe e-commerce to nic innego jak odpowiednio dostosowane do specyfiki produktu, bezpieczne i estetyczne opakowanie wysyłkowe.

Wizerunek marki a opakowania wysyłkowe

Decydując się na otwarcie sklepu internetowego, musimy zadbać o zadowolenie klientów nie tylko pod względem jakości i asortymentu oferowanych towarów. W przypadku handlu e-commerce na wizerunek marki wpływają przede wszystkim strona internetowa, obsługa klienta i opakowania, w których otrzymuje on zakupione produkty. Wzrost zainteresowania zakupami w sieci wymusił znaczące zmiany na rynku opakowań. Niemal każdy z klientów sklepów internetowych nie raz otrzymał zamówione produkty opakowane w niewłaściwy lub nieestetyczny sposób. To skutecznie zniechęca do dalszych zakupów u danego sprzedawcy oraz jest powodem wystawienia mu niepochlebnej opinii, która skutecznie psuje wizerunek. Z tego względu dbające o klientów firmy, inwestują w odpowiednio dopasowane do asortymentu opakowania dla e-commerce m.in. wysyłkowe pudełka kartonowe. Są one idealnie dopasowane do sprzedawanych produktów i gwarantują szereg korzyści.

kobieta otwiera pudełko

Jakie są zalety kartonowych pudełek e-commerce?

Odpowiednio dobrane do rodzaju produktów pudełka kartonowe e-commerce mają za zadanie nie tylko odpowiednio chronić swoją zawartość w czasie transportu. Są także ważnym elementem strategii marketingowej i pozwalają na budowanie zaufania do marki. Opakowanie produktu to pierwsze, z czym mamy do czynienia po odebraniu przesyłki, a jak nie od dziś wiadomo, pierwsze wrażenie, jakie zrobimy na kliencie, jest niezwykle ważne. Na rynku dostępne są rozmaite opakowania kartonowe e-commerce. Różnią się nie tylko kształtem i wielkością, ale także nadrukami, kolorystyką oraz dodatkowymi funkcjami. Jedną z nich jest możliwość bezproblemowego zwrotu produktu w tym samym opakowaniu. To dodatkowe ułatwienie, które doceniają osoby robiące zakupy online. Pudełko kartonowe e-commerce to tylko z pozoru zwykłe opakowanie. Tak naprawdę, jest ono sposobem na zyskanie zaufania klientów, którzy otrzymując prawidłowo i estetycznie opakowane produkty, chętnie zrobią ponowne zakupy w naszym sklepie.

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.